Amro

Alle vragen zijn duidelijk, bedankt

❤️

C. Ersan

Fantastisch!

Ervaringen training

Op verzoek van mijn broertje heb ik deelgenomen aan deze cursus, en ben in één keer geslaagd! Ik had niet verwacht dat alles zo goed geregeld zou zijn. Bij binnenkomst stonden Jesse en Vikesh al... Op verzoek van mijn broertje heb ik deelgenomen aan deze cursus, en ben in één keer geslaagd! Ik had niet verwacht dat alles zo goed geregeld zou zijn. Bij binnenkomst stonden Jesse en Vikesh al klaar om ons te verwelkomen. Ondanks het vroege tijdstip en de intensieve dag, zetten zij zich volledig in, en dat werd ook van ons verwacht. Ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en benadrukten meerdere keren dat je tijdens de pauzes altijd bij hen terecht kon.

De cursus werd helder, gestructureerd en in de juiste volgorde gegeven, iets wat ik heel belangrijk vind. Stap voor stap werd alles duidelijk uitgelegd, met heldere toelichting over waarom een antwoord goed of fout was. Via deze weg wil ik Jesse en Vikesh bedanken voor hun enthousiasme en hun duidelijke uitleg. Aan het einde van de cursus heb ik hen persoonlijk bedankt, want goed uitleggen is een kunst, en niet iedereen beheerst dat.

Chenoa Manuputtij

Super fijn!

Ervaringen training

De dag cursus heeft mij super erg geholpen! Ik ben in één keer geslaagd

Sergen

Super gaaf

Leuke curisten!

Milan

Top cursus!

Ervaringen training

De onlinecursus was erg fijn. Ik kon alles op mijn eigen tempo doornemen.

Lorena Esmeralda

Aanrader

Ervaringen training

Zeer positief! De cursus wordt erg enthousiast gegeven door de trainers. Hun energie houd je bij de les en je slaat de dingen echt op in je geheugen. Zeker aan aanrader!

Bianca

Helemaal TOP!!

Ervaringen training

De training was duidelijk en heeft mij goed geholpen.

Damian

Helemaal top

Ervaringen training

Na 2x gezakt te zijn bij een andere cursus ben ik in een keer geslaagd bij NuTheorie met maar 3 fouten, de leraren waren duidelijk en grappig. En de afbeeldingen en vragen zijn identiek aan de... Na 2x gezakt te zijn bij een andere cursus ben ik in een keer geslaagd bij NuTheorie met maar 3 fouten, de leraren waren duidelijk en grappig. En de afbeeldingen en vragen zijn identiek aan de vragen voor het examen zelf, zeker een aanrader

Carol

De cursus werd verzorgd door jeroen.
Het was in 1 woord top!!! Heel goed erg goed uitgelegd en uiteraard ben ik geslaagd..!!😁

Goeie ervaring

Mick

Vermoeiend maar prettig!!

Ervaringen training

T was vroeg en lang maar zeer helpvol